.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت نهم و حذف پاداش‌هاي 100 ميليون توماني برخي مديران

سخنگوي دولت كوچك‌سازي بدنه دولت و ضابطه‌مند كردن پرداخت‌ها در شركت‌هاي دولتي را راهبرد اساسي دولت براي عدالت برشمرد و گفت: دولت نهم با شجاعت پاداش‌هاي 100 ميليون توماني برخي مديران را از ميان برچيد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،غلامحسين الهام شب گذشته در مراسم گراميداشت شهداي هفت تير در حسينيه ارشاد شهرستان آمل افزود: دولت معتقد است منابع اقتصادي نبايد به سمت سوداگري و دلالي در بخش‌هاي مختلف سوق يابد، بلكه بايد با تزريق عادلانه منابع در بخش‌هاي توليدي، رونق و شكوفايي اقتصادي در كشور محقق شود.
وي تصريح كرد: امسال از مجموع صد هزار ميليارد تومان تسهيلات متمركز در سيستم بانكي كشور، شش هزار ميليارد تومان به بنگاه‌هاي اقتصادي كوچك اختصاص يافت.
سخنگوي دولت با اشاره به مزيت‌هاي اجراي صحيح قانون بانكداري بدون ربا افزود: در صورت اجراي صحيح قانون بانكداري بدون ربا، مشكلات اقتصادي و طبقاتي ناشي از آن از كشور رخت بر خواهد بست.
الهام طراحي اصل 44 قانون اساسي را از ابتكارات بي‌بديل شهيد بهشتي در تدوين اوليه قانون اساسي كشور دانست و يادآور شد: در سايه اجراي اين قانون شكاف طبقاتي و مشكلات اقتصادي و همچنين بي‌عدالتي‌هاي فراوان در نظام اقتصادي كشور برطرف خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.